Meškajúce objednávky

Milé a milí naši,

veľmi nás to mrzí, ale máme sklz v spracúvaní a odosielaní objednávok kvôli veľkému náporu, ktorý práve máme na e-shope aj v predajni.

Vieme, že ste zvyknutí mať objednávku doma na druhý-tretí deň, ale aj keď robíme čo sa dá, prijímame ďalších brigádnikov a robíme aj cez víkendy, nie sme schopní poslať každú zásielku do 48 hodín od vyplatenia.

Predpokladáme, že v stredu dobehneme zameškané objednávky a od štvrtku to zas bude fungovať ako doteraz.

Opäť sa ospravedlňujeme a ďakujeme za porozumenie.

S pozdravom,

Ježko Bežko tím

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie