Vrátenie a reklamácia tovaru
Vrátenie a reklamácia tovaru
Chceme aby ste vedeli, že sa Vaše požiadavky snažíme plniť čo najrýchlejšie. Pri vrátení tovaru sa snažíme poslať peniaze čo najskôr, reklamácie sa snažíme vybaviť tak, aby to netrvalo dlho. Závisí síce od formy závady, ale robíme všetko pre to, aby Vaše deti boli bez topánočiek čo najmenej.
Vrátenie, aj reklamácia tovaru sú teraz veľmi jednoduché. Vyberte si z možností v hornej časti tejto stránky a všetko budete robiť online. Nemusíte už do balíčka vypisovať formulár, len tam pribaľte malý papierik s číslom objednávky a Vašim menom + dátumom.
Ak však z nejakého dôvodu preferujete vypísať formulár ručne, nájdete ho v prílohe nižšie.
Na VRÁTENIE TOVARU
máte zo zákona 14 dní, aby ste nám nevyhovujúci tovar poslali naspäť bez udania dôvodu. Toto sa týka len internetového obchodu.
Ide však len o nenosený, neporušený tovar, v pôvodnom obale a s pôvodnými visačkami. Ak splníte všetky podmienky, peniaze Vám vrátime najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia tovaru.
Prosím nenalepujte priamo na krabicu od topánok nič, nepoužívajte ju ako obal, treba krabicu riadne zabaliť a až tam označiť. V prípade poškodenia obalu Vám budeme účtovať poplatok za poškodenie tovaru.
Pri REKLAMÁCII
platí štandardných 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru k nám, dokedy musíme závadu odstrániť a reklamáciu vyriešiť, ak sa tak nestane, máte právo na vrátenie peňazí. Všetky podrobnosti nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
My všetok reklamovaný tovar musíme poslať na posúdenie výrobcovi, resp. distribútorovi, nemáme oprávnenie na posudzovanie reklamácií. Preto nemôžeme o vybavení reklamácie rozhodovať hneď. Vždy čakáme na vyjadrenie, ktoré Vám následne tlmočíme.
VÝMENA TOVARU
Ak Vášmu dieťaťu nesadne veľkosť a chcete topánky vymeniť, prosím štandardne nám ich vráťte, my Vám pošleme peniaze naspäť (štandardne, do 14 dní) a spravte si prosím novú objednávku v našom e-shope. Výmena zápočtom už z logistických dôvodov nie je možná.
Chceli by sme Vás požiadať, aby ste neposielali balíčky na vrátenie a reklamáciu na dobierku. Takéto zásielky nemôžeme prebrať. Ďakujeme za pochopenie.
VRÁTENIE CEZ SLUŽBU ZÁSIELKOVŇA – SPÄTNÁ ZÁSIELKA
Kvôli negatívnym skúsenostiam so Slovenskou poštou sme sa rozhodli poskytnúť Vám možnosť vrátiť tovar aj cez službu Zásielkovne – Spätná zásielka. Ide o najjednoduchší a najlacnejší spôsob vrátenia tovaru.
Služba funguje tak, že tovar, ktorý chcete vrátiť aj so všetkými potrebnými dokumentami zabalíte a zanesiete do podacieho miesta Zásielkovne podľa Vášho výberu. Tam nadiktujete ID odosielateľa pre spätnú zásielku – ID nášho obchodu je 98542214 – a obsluha v obchode vytlačí štítok a Vám vytlačí potvrdenie o prijatí zásielky. Tovar nám bude doručený do obchodu a na mieste nič neplatíte. Túto službu môžete využiť, aj keď tovar k Vám putoval iným prepravcom.
Táto služba je však spoplatnená podľa aktuálneho cenníka na www.zasielkovna.sk (tu nájdete aj zoznam podacích miest). Momentálna cena služby je 2,80 EUR pre zásielky zo Slovenska a 3,4 EUR z Českej republiky a využitím tejto služby automaticky súhlasíte s tým, že Vám bude táto suma odpočítaná od sumy na vrátenie peňazí za tovar.
Príklad: Vraciate tovar v hodnote 35 EUR. My zaň vystavíme dobropis na túto sumu, avšak odpočítame sumu za využitie služby Spätná zásielka 2,80 EUR. Na účet Vám tak vrátime (35 – 2,80) = 32,20 EUR.
V prípade uznanej reklamácie Vám táto čiastka nebude odpočítaná a náklady na vrátenie tovaru tak budeme znášať my.
Tovar prosím skontrolujte, či je naozaj neporušený (pri vrátení), alebo či nie je špinavý (pri reklamácii), vhodne ho zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy, a spolu s vyplneným formulárom pre vrátenie a reklamáciu a dokladom o kúpe ho prosím pošlite na adresu nášho internetového obchodu:
Ježko Bežko
Hravá detská obuv
Tomášiková 50/E
831 04 Bratislava
O prijatí tovaru a vybavení Vašej požiadavky Vás budeme informovať e-mailom.
Niečo nie je jasné? Neváhajte nás kontaktovať