Doprava tovaru

Slovenská republika

Pri nákupe nad 50 eur máte u nás poštovné zadarmo!

Objednávky balíme a posielame expresne, väčšinou do 12 hodín, avšak pri veľkom nápore, len niekoľkokrát ročne pri výnimočnej akcii sa môže stať, že tovar odošleme do 48 hodín (víkendy nepočítajúc). Ak teda spravíte objednávku v piatok, od nás odíde najskôr v pondelok.  

Naším cieľom je, aby sa k Vám tovar dostal čo najrýchlejšie. Pri balíkoch menšej hodnoty sa často však neoplatí platiť kuriéra, a preto sme vybrali aj cenovo prístupnejšiu možnosť doručenia na pobočky – výdajné miesta Packety.

V našom e-shope máte možnosť výberu z 3 foriem dopravy, a to vyzdvihnutie v predajni v Bratislave, doručenie cez Packeta.sk na ich výdajné miesto, ktoré si vyberiete, a kuriérom. Je na Vás, či si vyberiete kuriéra spoločnosti Packeta, GLS, či 123 Kuriér. 

Chceli by sme Vás upozorniť, že spätné balíčky poslané na dobierku nepreberáme. Pri vrátení tovaru prosím postupujte podľa pokynov v sekcii Vrátenie a reklamácia tovaru.

Osobný odber

Ak si zvolíte osobný odber v našom showroome v Bratislave, o stave vašej objednávky Vás budeme informovať e-mailom. Tovar bude pripravený na vyzdvihnutie spravidla nasledujúci pracovný deň a je potrebné si ho vyzdvihnúť do 3 pracovných dní. Po tomto čase bude neuhradená objednávka automaticky stornovaná.

 

Packeta – doručenie na pobočku

  • Objednané produkty budú dopravené na Vami vybrané výdajné miesto siete Packeta väčšinou do 1- 3 pracovných dní od odoslania. Za dlhšie doručenie bohužiaľ nemôžeme zodpovedať, ak my objednávku odovzdáme načas. Tovar odosielame do maximálne 2 pracovných dní od objednania, väčšinou však do 12 hodín.
  • Akonáhle odovzdáme balík na expedíciu, bude Vám zaslaný e-mail o odoslaní a dostanete číslo zásielky. Budete mať možnosť sledovať na stránke Packety, kde sa Vaša zásielka nachádza.
  • Akonáhle bude Váš balík pripravený na vyzdvihnutie, dostanete e-mail a SMS o možnosti vyzdvihnutia, spolu s heslom.
  • Na vyzdvihnutie zásielky na výdajnom mieste máte 7 kalendárnych dní.

 

Packeta – večerné doručenie Bratislava

  • Objednané produkty budú dopravené na Vami vybranú adresu v Bratislave v deň, keď bude objednávka nami odovzdaná dopravcovi
  • Za túto službu je možná len platba kartou, alebo cez platobnú bránu GoPay.
  • Objednávky väčšinou vybavujeme do 12 hodín, ale niekedy sa môže stať, že to trvá 48 hodín (víkendy nepočítajúc).
Kuriér GLS
  • Objednávka Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby GLS maximálne do 2 pracovných dní od odovzdania kuriérovi, väčšinou je však balík doručený na nasledujúci deň.
  • Keď odovzdáme balík prepravcovi, dostanete e-mail s informáciou, že balíček už máte na ceste, kde si viete prípadné miesto a dátum doručenia upraviť.

Kuriér Packeta

  • Objednávka Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby Packeta. 
  • Tovar bude doručený zväčša do 1-2 pracovných dní od odovzdania kuriérovi.
  • Keď odovzdáme balík prepravcovi, dostanete e-mail s informáciou, že balíček už máte na ceste.

123 Kuriér

  • Objednávka Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej spoločnosti 123 Kuriér.
  • Tovar bude doručený zväčša do 1-3 pracovných dní od odovzdania kuriérovi.
  • Keď odovzdáme balík prepravcovi, dostanete e-mail s informáciou, že balíček už máte na ceste.

 

dopravne-slovensko-6

 

Zahraničie

  • Objednávka Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby, ktorú má spoločnosť Packeta pre jednotlivé krajiny zazmluvnenú, alebo na výdajné miesto Packeta. Kuriérska spoločnosť sa môže meniť podľa dostupnosti v jednotlivých štátoch.
  • Tovar by mal byť doručený do cca 5 pracovných dní od odovzdania kuriérovi.
  • Keď odovzdáme balík prepravcovi, dostanete e-mail s informáciou, že balíček už máte na ceste.
  • Chceli by sme Vás upozorniť, že spätné balíčky poslané na dobierku nepreberáme. Pri vrátení tovaru prosím postupujte podľa pokynov v sekcii Vrátenie a reklamácia tovaru. Vrátenie cez službu Spätná zásielka nie je zo zahraničia možné. 
  • Na dopravu do zahraničia sa doprava zdarma nevzťahuje. 

Tip: Pri preberaní zásielok vždy skontrolujte, či je obal nepoškodený. Akonáhle balík preberiete a závadu zistíte neskôr, prípadná reklamácia už bude prebiehať výlučne medzi Vami a doručovacou spoločnosťou a zrejme nebude uznaná.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie